luni, 2 iulie 2012

Statistici privind publicul.

Probabil stiti ca: in spatele blogului exista un sistem privat in care sunt explicate pe indelete intrarile publicului.
Aceste intrari sunt afisate sub forma unei scheme care cuprinde sistemul de operare,afisari de pagini dupa browser,afisari de pagina dupa tara -oras-ora,adrese URL dupa referinta,site-uri care fac referinta la link(site-uri pe care eu am lasat link-ul cu url al blogului ,si care imi trimit datele celor care au accesat linkul sau profilul meu),cuvinte cheie,ora de intrare si multe alte lucruri.
Toate astea fiind legate de vizitatorii blogului.Cu alte cuvinte,orice intrare pe blog este controlata de un sistem privat care afiseaza date despre cei care viziteazaa blogul.
In partea publica a blogului exista un sistem de operare vizibil pentru cei care intra pe blog,dar care nu este eficient si nu intervine in datele private privind statisticile publicului.Acest sistem este  orientativ si  ,in general,l-am afisat pentru cei care vor sa vada o mica parte din intrarile pe blog.
Sistemul de alerta al blogului ma anunta de fiecare data cand un vizitator acceseaza blogul.
Nu as vrea sa comentez multe despre cei care ma viziteaza,in cazul unora ar fi inutil.Cat despre comentariile care stau in moderare;nu le-am afisat pentru ca nu am accesat  spatiul respectiv in ultimele 2 luni.
Multumesc userilor care ma cauta din profilul pe care il am pe TPU si Facebook,multumesc celor 30-40 vizitatori zilnici-unici  ai paginii Temperarea ciocolatei si in general celor care sunt interesati de ceea ce postez.
Nu dispun de mult timp,dar promit ca voi scrie mai mult .
Sa fiti mai intelepti!






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu