sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Hepi halauin sau aveti grija cand va doriti sa vina Mos Craciun





Mai rar te apuca sa crezi in Mos Craciun la maturitate ,rationalmentul valid se bazeaza pe o gandire logica.
   Fiecare cu rationalmentul sau pana la urma,uneori influentat de emotia care-l subjuga,alteori de cresterea indoctrinata sau de densitatea neuronilor pe centimetru cub.
   Povestile pentru copii nu mai sunt ce erau,pana si existenta lui Mos Craciun isi pierde farmecul dupa o varsta,o varsta la care ar trebui sa te intrebi:In ce sa mai cred,daca nici in Mos Craciun nu o pot face?
   Eu inca mai cred in ceea ce credeam acum cateva zile,acum cateva ore,acum cateva secunde.
   Da, eu inca mai cred in Mos Craciun.
   Insa,unii,nu stiu cum fac,cred in venirea mosului exact in noaptea invierii.
   Cand iti opresti,prin autosugestie,o emisfera a creierului, responsabila cu gandirea rationala,critica(ceea ce ,se pare,multi o fac),probabil da,crezi ca Mos Craciun vine exact atunci cand tu il chemi.
   Ei bine,nu!Mosul are locul si ziua lui exacte,nu vine cand vor cainii,vine cand vrea sania lui.
   Am mintea libera de etichete sociale,nu sunt oportunista,sunt berbec si deja am schimbat becul cu o previziune infricosatoare,las urme adanci pe unde trec(te iubesc,doar stii) , imi place inghetata si humusul la nebunie ,nu sunt sofisticata si culmea,lucrurile bune se vad numai cu ochii mintii.
   
  
                                  No Name si Zazu -Va dorim Hepi Halauin!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu