luni, 2 septembrie 2013

Eu si barbatii.




De gasit femei e usor de gasit,dar ce vorbim dupa ?

Cand am inghitit eu cheia de la colivie ma cam pierdusem in neant.Eram marcata de  un ambient care nu imi era propice,imi inhiba personalitatea si rasuflarea .Credeam ca toti barbatii sunt superficiali,ca nu cred in:Un dupa!
Revelatia mea vine in urma unui fact,de fapt.
Te pisalogesc toti,iti spun ca meriti mai mult,ca ai calitati|(alea care sunt),ca esti desteapta si puternica,dar pana nu iti dai seama singura de lucru asta nimic nu te poate urni din loc.
Traiesti viata altora,defilezi cu principii sterile,te bati cu pumnul in piept ca nu faci compromisuri care sa te rupa de vrejul de fasole.
Patetici mai suntem.
Vineri noapte,o fi ca era shabat(adica zi cu cavod),am avut o revelatie,adica am avut mai multe .
Cuvintele magice:Dar ce vorbim dupa?!mi-au marit pupilele cerebrale care au terminat intr-o logoree interiora.
Stand la taifas in miez de noapt,e cu un buzoian d-al meu ,plecat si el acum 20 si ceva de ani-dar peste balta,care spune ca sa fii buzoian e mai rau decat sa fii jidan,ne apucaram sa barfim superficialitatea conditiei sociale si economice a romanului de rand.Romanul ala care vrea sa se ridice la un stand pe care nu-l poate duce in carca,dar e bine vazut in clubul din care face parte,vrand nevrand,pentru ca asta se cere,altfel nu esti in rand cu lumea.
 Din social in social trecuram la politica,care oricum nu ne privea pentru ca darile le platim altor guverne care au grija de bunastarea noastra fiscala.Din politica trecuram la hassidism,sintoism,ateism si alte religi si filosofii,de la carnea de Kobe la gratar la maseozele thailandeze,de la foie cu caise confitade si praf de fistic la razboiul cu Siria,de la Iron Dom-urile israeliene la futut.
Da,asa am zis si eu!
El ,relaxat,dezinvolt ,pervers si cu o intelgenta tipic  buzoiana imi spune:Ah,da?si cum te futi tu nevulgar?
Eu,relaxata,dezinvolta,perversa si cu o intelgenta la fel de tipic buzoiana ,spun:Adevarul este ca atunci cand fac dragoste ...m-as si fute din cand in cand .


Ea mereu are dreptate,si sa stiti ca mereu e neutra.
-Li,stii ce ma intrebam?Crezi ca mai este posibila iubirea?
Pufnesc pe nari,ma agit,oftez din toate alveolele pumoare ...
-Ceea ce stiu sigur este ca mai sunt barbati care , dupa o partida, ar vrea mai mult decat o tigare,ar vrea si Un dupa!
N-as fi vrut sa o simt plapanda langa mine ,si de multe ori ma bucur ca nu suntem aproape,am plange in tandem la fiece susur al marii.
-Ma indoiesc,imi spuse fara sa ezite.
Nu vreau sa-i dau dreptate de data asta,eu inca ma vreau sa visez .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu