luni, 19 august 2013

Away.



11 Aprilie 2013
Atat de incitanta este durerea?
Imi plac sandalele ei,curelusa de lac negru si botic decupat, roz pal,cu  floricele diafane vintage.Se duce in Italia.
Expresia ei mi-ar spune ceva ,dar sunt agatata de cele 8 kilograme atat de grele ale gentii de mana.Inventii ieftine in timpuri ieftine.
8 kilograme:biblia mea gastronomica si laptopul sunt aproape 4 kg,cu indulgenta 17 pasapoarte parca(daca te ridica la granita, si ai voie numai la o singura convorbire telefonica...ma suni....o sun pe mama,zic eu),dantelurile mele cu maci si fundite, pentru ca mi-a mai ramas o farama de cochetarie(te ador)cateva maruntisuri si cam atat.
Ea,frumos vulgara,se straduie sa fie cocheta....expresia ei mi-ar spune ceva.
Trag de cele 8 kilograme cu truda si nemultumire, caut locul si dau sa ma asez.Imi zboara ochii in decolteul domnitei care merge la Roma,tanman la hublou:31A.
Pompos,adanc,decolteul domnitei face cu ochiul intregii clase  de liceeni si bietilor ochi virgini ai unei intregi turme de vreo 50 de hasidimi americani,cum altfel.
Imi retrag privirea si ma asez pe scaun.
Zice:sunteti spaniola?
Eu,zamband dulce:da!nuuu...incerc sa ma descurc si eu in spaniola,ma uit des la telenovele si practic cand am ocazia .
Ma framanta expresia si,la randu-mi, o intreb:italianca?Stiu ,sunt rea,egoista,dar nu m-am putut abtine
.Ea,zice:ahhh,nu ,sunt romanca.



16 August 2013

...arat ca o romanca!
Serios?N-as zice,cu toate ca eu nu stiu nicio romanca.
Eh!da...cand avem un surplus de ceva, ne place sa-l scoatem in evidenta.Ma uit la sanii mei, prin decolteul bombat de sutienul meu dantelat, cumparat de pe Bialik,Osea...de pe Bulivardul principal al Ramat Ganului.
Si aici incepe prima mea experienta cu un homosexual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu