miercuri, 21 august 2013

One way ticket to the moon!




-Esti o Super-Woman.
-Da,stiu.
-Da,dar astazi esti de doua ori o Super-Woman.

Repede,repede,ma gandesc ce-am mancat azi dimineata,cate banci am jefuit,ce nu am facut dar pare ca eu as fi fost vinovata si... nimic nu pare sa imi dea un atac de panica,de care scapasem in ultimul timp si care mi se parea indispensabila in viata mea de zi cu zi,pana mai deunezi.
-De doua ori intr-o zi?Nu este prea mult?
Cei care ma cunosc sau obisnuit cu mine,normal sa fiu asa cum sunt,cu toate ca uneori pana si mie mi se pare exagerat ritmul meu de viata.
Cei care nu ma cunosc ma trimit la doctorul de dureri de plex solar.
-De ce barbatii cer prea mult de la unele femei si de la altele nimic?!
-Pentru ca unele nu au nimic de oferit.
N-as putea convietui cu Emi,mai mult ca sigur  nici el cu mine,posibil sa fie pentru ca nu avem acel ceva in comun?!Dar noi tot ne iubim.


Super-Woman.
-Astazi esti de trei ori in locuri diferite,Simultan!!!
-Joder,pot eu asa ceva?
M-am speriat,pot face atatea lucruri extramegasupermagnifice fara sa stiu?
Am sa te duc undeva unde imi place la nebunie ,cand eram mic mereu ma duceam acolo.
Magnific!
La malul marii pe inserat,intr-un golf mic langa Hilton,ne-am cocotat pe coama dealului sa simtim briza sarata a Mediterranei.
Cu toata splendoare ma simteam incompleta,am inceput sa visez,si eu cand visez...visez,incontestabil de frumos:poetic,linistitor,libertin,
-Noua ar trebui sa ne fie interzis sa bem!
-Da,zic eu,noua ar trebui sa ne fie interzis pana si din casa sa iesim.


-...mi-e somn,mi-e lene,mi-e dor,mi-e de toate...
-As vrea sa dormim amandoi,sa te tin in brate si sa ne odihnim.Atat!
-...da,stiu,si eu ...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu