luni, 26 august 2013

Meir.

 




Meir este student la muzica de film,un pici simpatic cu care ascult Bach cateodata.
Meir este considerant deja un muzician.
Meir este un tanar simplu,datii cu chipa neagra ,facand parte dintr-o categorie mijlocie a religiosilor evrei.
Meir este atat de dragut .M-a intrebat in nenumarate randuri daca pot merge impreuna cu el la concerte de muzica clasica si contemporana in aer liber.
Meir este un tip deschis,cu suflet curat ,care atunci cand nu invata munceste ,si munceste!
Meir ,pe langa faptul ca este student la muzica de film si un mare muzician al generatiei lui...
El:.......Meir!face babysitting,curatenie sau bucatareste la locul de munca.
Cu Meir am o relatie speciala.


Aseara am primit cadou o melodie deosebita.
Dar cu singura persoana reala cu care o puteam imparti era doar Meir,stiati,nu-i asa?
L-am asteptat toata seara,stiam ca ajunge la miezul noptii acasa dar  imi pierdusem deja rabdarea,Voiam sa ii vad zambetul,pasiunea,placerea,destinderea ,sa ii vad si sa ii simt orgasmul mimic.
-Lily!!!shanim!acelasi long time no see,dar intr-o limba ciudata.Doar alaltaieri ne vazusem.
In lamentarile mele, de cand cu fuga in lume,sunt plictisitoare pentru unii,pasionala pentru altii,nebuna pentru majoritatea si fata mamei singura prin lume(pentru cine altcineva decat pentru singura mama care mi-a mai ramas)dar cu Meir sunt doar eu,el si muzica,ne leaga ceva pentru toata viata,ne leaga Chopin si Bach.
-Iti place?spune-mi doar da sau nu.
Ii dau laptopul meu prin gratiile geamurilor de la terasa ,el isi cauta castile si ramane mut.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu